time for nothing

Har inte kunnat uppdatera något eftersom jag inte har någon tillgång till internet här. Just nu sitter jag på ett internet cafe valdigt långt bort fran mitt hotel, svin dyrt att sitta vid datorn här inte värt det. Vi har haft otur med vädret här så de har inte blivit sa mycket solande och badande här, men jag har haft det trevligt endå. Vi har vart i större städer och kollat ätit god mat osv. Igår fyllde jag 18 år, grattis till mig! var riktigt mysigt vi var ute och åt jatte god mat och italienska glassar , var hur gott som helst!
Tyvär så har jag brännt mig i ansiktet så de blir inge mer solande av ansiktet känner jag eftersom jag börjat flagna i ansiktet, inte sa värst trevligt. Längtar sjukt mycket hem just nu och till alla mina vänner hade helst haft dom med mig hit! men kommer hem  söndag så de är inte så langt kvar.Nu ska jag gå till apoteket och köpa tabletter mot pollen sen får jag se vad dagen bjuder på, de finns för mycket pollen i det har landet!!

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Så skönt att se en uppdatering! Längtar efter dig bossy <3

2011-07-11 @ 12:28:45
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0