Viva la fiesta

Jag är verkligen dålig på att uppdatera när jag är utomlands haha , jag finner liksom ingen tid för det. Nästa vecka vet jag inte hur jag kommer kunna uppdatera för jag vet inte om jag kommer ha någon tillgång till någon dator...
Igår var vi på stan och jag hittade lite fina saker att köpa , men det finns så mycket jag vill ha så jag vet inte vad jag ska lägga pengarna på riktigt, alltid svårt att bestämma sig när man har pengar. Men det slutade ialf med att jag köpte ett par korallfärgade shorts, vingörhängen och lite ögonskuggor. Det var sjukt varmt här igar 28 grader utan någon vind alls, faktiskt så tycker jag att det är skönt att de är mulet idag! Det ska bli mulet fram till söndag sen ska de bli sol igen , skönt det eftersom vi ska bo vid havet da i 9 dagar.
Men nu ska jag ta och äta och sen ska vi åka och hälsa på någon avlägsen släkting , puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0