when the sky is falling down

Vaknade 11 imorse , är ganska trött faktisk! hade sjukt kul igår, vi åt jätte god middag hemma hos fanny som hon hade lagat själv sen körde vi nåt ölspel som fanny hade hittat på själv , tyvärr så fungerade det inte så bra... kanske för att vissa tjejer redan var tillräckligt packade. Efter det drog vi ner på slick, vi splittrades tyvär där pga lite saker som hände, men jag hade kul iaf. Dessutom Har jag nog aldrig varit så svettig i hela mitt liv som jag var igår , cyklade hem och tillbaka till stan på 20 min för jag hade glömt leg hemma sen dansa vi hur mycket som helst på slick! så känner mig sjukt ofräsh ska snart hoppa in i duschen! Jag hade iaf en riktigt rolig kväll igår och vi var ett underbart gäng!
ikväll ska jag på maskerad får se hur de blir , är egentligen inge taggad på att klä ut mig men men...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0