did you bring a gift for me?

Idag var det sjukt varmt här gick knappt att andas ute. Var med familjen i stan köpte massa ansikts produkter och ett par nya solbrillor. Har länge letat efter ett par stora fyrkantiga bruna solkbrillor tycker det är så tråkigt med den här standard ray-ban formen som alla har , dessutom är de sa små.
Jag vet att det säger emot sig självt men jag har druckit smaksatt is kaffe idag ,älskar det... väldigt konstigt eftersom jag hatar vanligt kaffe. Men is kaffe är nåt jag kommer dricka mycket i sommar så sjukt gott! Saknar mina bebisar hemma och hoppas att dom har det skit bra <3



Kommentarer
Postat av: viktoria.

Har det bara fint ja baby! Bli inte för brun nu, då blir jag ledsen :( puss <3

2011-06-28 @ 23:52:01
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: weeds

Saknar dig ocksa bebis<3

2011-06-30 @ 22:19:22
URL: http://deartom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0