I cant even sleep at night, can't get it off my mind

Viktoria och Tida åkte hem för ett tag sen, vi hade det trevligt och hade lite tjejprat. Sitter nu och pluggar tycker de är sjukt plågsamt men måste ta mig igenom den här skiten. Jag är faktiskt riktigt trött nu så måste nog lägga mig snart om jag ska orka upp imorgon. Jag har ialf bestämt mig för att jag ska skaffa hårförlänging efter sommaren, massa hår ska det bli och långt också! så sjukt trött på att ha så tunt och kort hår som jag har så har länge velat ha hårförlägning, de är tur att man har en kompis som är typ expert på sånt annars hade jag inte fattat nåt om hår förlängningar. Jag vill ha det riktigt långt så tänkte mig 60 cm men Tida säger att det kommer bli för långt så vi får se hur jag gör men är riktigt taggad på det!





Bilder weheartit.
Tida såhär långt hår vill jag ha som på bilderna och de är knappast 40cm!


Kommentarer
Postat av: viktoria.

Vi får ta fram ett måttband pussy

2011-06-06 @ 23:28:08
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0