I remember when i lost my mind

Underbart väder idag blir så himla glad när de är det. Viktoria och tida kommer hit idag. Vi ska nog ta de lugnt kanske sitta i solen och bara prata om helgen. Har pluggat hela morgonen känner mig lite smått stolt över mig själv och har nu hela historia uppsatsen klar, har även kommit igenom en bit på kulturhistoria uppsatsen. Känner att jag behöver mitt lov nu fast jag har ju bara tre skoldagar kvar, men endå! Jag vill slippa behöva tänka på skolan och bara göra vad jag vill. Känner på mig att den här sommaren kommer bli riktigt underbar och ser fram emot Italien i tre veckor med viktoria! Nu ska jag ta och städa på mitt rum ser ut som ett bombnedslag sen ska jag ta och plugga lite till!




Bilder: weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0