i want you to take over control

kommit fram till polen nu , det var 30 grader varm här idag! Sa sjukt glad att jag kommit ifrån sverige. Känner på mig att jag kommer gå upp typ 10 kilo medans ja är här eftersom jag redan ätit mat för en vecka... Hade en katastrof natt eftersom jag knappt kunde sova och sov inget natten innan heller sa jag är knappt levande. Jag sov ca 4 timmar inatt eftersom det var massa fulla polacker som sprang runt och sjöng pa båten! Imorn ska ja förmodligen bara umgås med mina vanner och forsöka vara ute och få lite färg, får se hur det blir men nu ska jag gå och lägga mig , godnatt!!



Kommentarer
Postat av: viktoria.

Have fun, uppdatera ofta! xoxo

2011-06-27 @ 02:00:18
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0