make me move like a freak

har precis legat och solat i någon timme och nu ska jag bege mig hem till Emma vi ska fixa oss iordning sen blir det utgång för oss! ska bli kul att se vad kvällen har att bjuda på. Hade svenska prov idag tränade inte ett piss och de var skit enkelt så det är ju skönt. En annan sak som hänt är att min IG varning har blivit skickad till en annan på skolan som heter likadant som mig-.- min lärare är så trög, varför inte skicka mina betyg i fortsättningen till alla på skolan? aja skriver mer imorrn om hur kvällen blev, adioos!


Kommentarer
Postat av: viktoria.

Visste inte att du skulle ut :) ha det så kul!

2011-05-20 @ 18:38:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0