i'm not that evil just addicted to beautiful people

så sjukt seg mår illa fast jag drack i fredags inte bra! ja är sämst på att uppdatera vet att ja tjatar om det i varje inlägg haha men jag uppdaterar ju typ en gång i veckan.... men de är mest för att ja någon gång i framtiden ska kunna gå tillbaka och läsa, vad spännande!!! Har iaf haft en grym helg , firade vickan i fredags! hon fick en parfym hon önskat sig av mig och Tida så jag hoppas att hon är nöjd! vi förfestade hos vickan först sen drog vi till slick. Besviken på slick igen bara massa kineser... dom var överallt helt sjukt! igår var jag med underbara personer på poolen och goya var riktigt nice faktiskt!
ska plugga lite inför nationella nu , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0