i'm so mean when i talk

har legat hemma idag , kände att de är för lång skoldag för jag ska klara av har fortfarande feber...fast jag mår lite bättre nu har inte verk i lungor och njurar längre. Ska försöka gå till skolan imorrn bara de inte regnar som idag ... om jag blir nerkyld och blöt så kmr de bara bli värre -.- Har inte gjort så mycket idag finns inte så mycket att göra när man är hemma, har lagat mat och suttit och degat framför datorn... tur att min mamma är ledig annars skulle jag dö av tristess. Ska ta och äta nu sen blire väl antagligen film...ser faktiskt fram emot att gå till skolan och ha matte imorrn haha!
jag i fredags , försökte tvinga min inte så friska kropp att festa ! ibland undrar jag vad jag tänker med...

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Så sjukt fin baby <3

2011-09-13 @ 00:06:50
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

asfin!

2011-09-23 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0