what a girl needs

Sitter här ny duschad med ansiktsmask och försöker skriva klart min religion läxa. Mår faktiskt mkt bättre nu haha drack 1 liter juice igår så fick någon vitamin kick tror jag. Ska fixa naglarna sen också hade ja tänkt en riktig brud dag. Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag åker men kan forfarande inte fatta det! Tror inte jag kommer förstå det förns jag är där min kropp har liksom inte smält det än och fattat att jag ska få komma bort från detta äckel väder och detta tråkiga land haha. Aja ska fortsätta plugga nu och tagga inför imorgon då jag ska ha en oförglömlig kväll med mina älskade <3

Kommentarer
Postat av: emmahh

Satan vad vacker du är tjejen!



Kram :)

2012-03-15 @ 17:29:07
URL: http://emmaalindbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0