Allvar

hej bloggen och läsare förlåt att jag inte har uppdaterat nåt på senaste tiden men det har bara varit för att jag har haft ett awesome lov! livet leker just nu:
1. jag åker till USA om 40 dagar i två och en halv vecka!
2. jag har fått tillbaka lusten att plugga
3. jag behöver inte flytta lååååångt bort efter studenten eftersom min utbildning finns nu i sthlm
4. jag har inte blivit sjuk .....ÄN
5. Jag har världens underbaraste vänner <3
det enda som fattas nu är ett jobb och mitt liv är bäst! NEJ nu ska jag ta och skriva en hel uppsats här även om de så tar mig en hel natt, puss!
skulle verkligen inte tacka nej ;)

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Så doktik min Lenda <3

2012-01-10 @ 19:44:33
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: weed . s

din lilla jag vet minsann vad du menar med den där bilden, inte tacka nej va? ;)

2012-01-10 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0