Can't fight the feeling, Cause you really got me feeling That feeling tonight

har försovit mig.... som vanligt! min dumma jävla mobil ringer ju lite när den vill. Jag har ju lovat mig själv att ja inte ska festa nu två helger utan bara ta det lungt. hmmm jag börjar redan få ångest över det och försöker tänka ut om det finns nåt roligare att göra på helgerna , vilket jag inte tycker det finns. eller jo finns en sak jag hellre skulle göra på helgerna än att festa och det är att ligga på en strand i 30 graders värme med en drink i handen. Dock så innebär de också alkohol. Haha folk måste tro att jag är alkoholist men jag ska bevisa , aaaa de ska jag! att jag kan sitta hemma ... SÅDESÅ!


Kommentarer
Postat av: viktoria.

Du vet att Badrig och Charlie ska ha i helgen va? ;)

2012-01-18 @ 15:37:24
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: viktoria.

Du vet att Badrig och Charlie ska ha i helgen va? ;)

2012-01-18 @ 15:37:56
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: Weedy

Visst du .. mig lurar du inte vi ses i helgen!

2012-01-18 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0