gått och tappat förståndet

Sitter i skolan och väntar på att mina flickor ska sluta sin lektion så att vi kan få gå och äta. Har haft min första religion B lektion och känner att de kommer bli en rolig kurs och läraren verkar också bra. Måste ta och plugga idag faktiskt så att ja blir klar med alla mina rester. Var ut i helgen och det var kaos. Jag minns ca 30% av hela kvällen vilket INTE är bra. Jag som skulle ta det lungt..... Känner att jag får dra ner lite på festandet om jag ska kunna klara av skolan, är fortfarande lite bakis och mår illa. Men vi firade iaf Johannes som har blivit en stor kille nu hehe så drog vi på slick efter det. Jag kommer inte ihåg hur vi kom till slick , minns inte så mycket på slick heller för den delen men jag tror jag hade kul iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0