they all talk shit

första gången på en vecka typ som jag sitter vid datorn , är ju trogen min mobil <3 det har hänt mycket sen jag blogga sist så kommer förmodligen glömma en massor. Har varit uuut ja juste hmmm finns inte så mycket att säga om den kvällen var väl så där okej kul. Jag tycker faktiskt nyår är överskattat förfesterna är alltid roligast! Har varit med mina bebisar också vi kolla på en sjukt jävla bra film igår "one day" så jävla fin men deprimerande film fick fan ont i själen av den. Imorgon drar jag ut igen en sista gång innan skolan börjar sen blire bakis buffé på fredag , ciaoo !
så jävla snygga brudar haha

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Jag älskar oss!

2012-01-04 @ 23:07:36
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: Weeds

Fyfan vilket smink :o

2012-01-05 @ 01:17:44
Postat av: Weeds

Läpparna ser katastrof ut!!

2012-01-05 @ 01:18:49
Postat av: martina

godmorgon!

sovit gott? :)

2012-01-09 @ 10:31:35
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0